Infor Expense Management

Systemy IT

SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI

Jeżeli chcieliby Państwo uzyskać więcej informacji o naszych rozwiązaniach, usługach, czy doświadczeniach - zapraszamy na bezpłatną konsultację.

Infor Expense Management

Zautomatyzuj proces zarządzania wydatkami służbowymi.

Infor Expense Management pozwala firmom, w prosty sposób automatyzować procesy biznesowe związane z wydatkami i egzekwowaniem przestrzegania zasad. Dzięki temu zmniejsza związane z tym koszty administracyjne i zmniejsza możliwość przypadkowego błędu, czy celowego oszustwa.

Wydatki służbowe, w wielu instytucjach stanowią jeden z głównych kosztów działalności, Infor Expense Management pozwala nie tylko na ich efektywne zarządzania od strony firmy, ale w znaczny sposób ułatwia funkcjonowanie pracowników (zarówno inicjujących koszty, zatwierdzających je, czy rozliczających, analizujących)

Infor Expense Management to kompletne rozwiązanie – poznaj wybrane możliwości:

Chmura lub on-premise.

Infor Expens Management jest dostępny zarówno w wersji chmurowej jak i standardowo może być umieszczany na serwerach klienta.

Mobilność

Możesz połączyć się do systemu z dowolnego urządzenia – dla użytkowników to pełna dowolność dostępu, z aktualnego miejsca pracy tzn. niezależnie czy jesteś w podróży i chcesz dokonywać zmian zdalnie ze smartphone, czy z komputera za biurkiem – będziesz miał takie same możliwości.

Zobacz poglądowy film o Infor Expense Management

Demo produktu Infor Expense Management

Zgodność z politykami organizacji

W twojej organizacji obowiązują różne reguły w zależności od kraju (np. inne kilometrówki, diety) – bez problemu możesz to uwzględnić. Zarządzanie procesem, regułami, bezpieczeństwem – możesz dowolnie definiować prawa, reguły, definiować procesy oddzielnie dla krajów, grupy, czy pojedynczych pracowników

Wielojęzyczność

Wolisz używać danej wersji językowej dla odpowiedniej lokalizacji (angielski, niemiecki, francuski, włoski, koreański, chiński, …, a może polski?).

Obsługa płatności i rezerwacji

Integracja danych z kart płatniczych (American Express®, MasterCard®, Visa®, and Diners Club®), płatności elektroniczne czy możliwości rezerwacji, to tylko niektóre funkcjonalności.

Szybko i na czas

Paragony i faktury dostarczone na czas (skan, fax, zdjęcie), szybsze rozliczanie transakcji i pełna transparentność procesu, gotowe raporty zarządcze I audytorskie.

Cały proces w jednym systemie

Infor Expense Management z perspektywy użytkownika biznesowego, składa się z czterech głównych modułów, które adresują potrzeby całego procesu planowania, inicjowania, zatwierdzania, rozliczania, analizy i raportowania.

 

Expense Reports
(Raporty wydatków)

Zarządzaj procesem, racjonalizuj i uzyskaj szybki zwrotu poniesionych kosztów.

Expense Report (pdf)

Travel Plans
(Plany podróży)

Ogranicz niekrytyczne podróże tylko do tych, które zostały wcześniej zaakceptowane.

Travel Plans (pdf)

Timesheets
(Karty czasu pracy)

Zarządzaj zadaniami i czasem pracy swoich pracowników.

Timesheets (pdf)

Payment Requests
(Wnioski o płatność)

Zautomatyzuj i efektywnie zarządzaj płatnościami na rzecz dostawców.

Payment Requests (pdf)

Chcesz więcej informacji na temat rozwiązań do zarządzania wydatkami lub chcesz zobaczyć rozwiązanie w działaniu skontaktuj się z nami drogą mailową info@cogit.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 22 496 60 00.

Materiały dodatkowe

Webinarium Infor d/EPM – doświadczenia klientów

Zapraszamy do udziału w webinarium firmy Infor, podczas którego wspólnie z naszymi Klientami będziemy rozmawiać m.in. o: wdrożeniach Infor Cloud w kontekście korzyści i wyzwań, konsekwencjach przejścia z Infor CPM na d/EPM oraz możliwościach wsparcia najważniejszych decyzji strategicznych na różnych poziomach.

Czytaj więcej (1 min)

Formatka budżetowa w praktyce

Formatka budżetowa to bez wątpienia jeden z najważniejszych elementów każdego systemu wspierającego proces budżetowania. Jakie powinna mieć cechy, żeby była równie użyteczna dla wszystkich zaangażowanych w proces budżetowy? Jakie może pełnić funkcje poza zbieraniem danych? Jak szybko stworzyć i udostępnić różne formatki budżetowe dla różnych odbiorców?

Czytaj więcej (7 min)

Czy analizy self-service to dobry pomysł dla biznesu?

Choć każda firma jest wyjątkowa, to jednak podobieństwa między organizacjami są oczywiste, a co za tym idzie, podobne mogą być także potrzeby analityczne i raportowe. Czasami nie warto robić rzeczy od początku, a wykorzystać gotowe rozwiązania, które bazują na najlepszych praktykach z innych firm.

Czytaj więcej (8 min)

Przykładowe analizy self-services platformy d/EPM

Czy gotowe zestawy analiz to dobry pomysł dla biznesu, czy można z ich pomocą uzyskać wartościowe informacje? Podczas webinarium zapoznamy Państwa z ciekawymi przykładami gotowych analiz self-service, które pozwalają wyciągać bardzo ciekawe wnioski, a można je wykorzystać w każdej firmie, niezależnie od branży.

Czytaj więcej (2 min)

Infor Communities – użytkownicy dla użytkowników… i nie tylko!

Wszystkim osobom szukającym informacji na temat rozwiązań Infor, trzeba zadecydowanie polecić to miejsce – Infor Communities. Znajdziesz tu wiedzę na temat rozwiązań, poszerzysz sieć kontaktów, wymienisz opinię, czy uzyskasz odpowiedzi na nurtujące cię pytania.

Czytaj więcej (2 min)

System do planowania i prognozowania dostaw – część III

Zapraszamy na ostatni z serii webinar dotyczący planowania i zarządzania dostawami do sklepów i centrów dystrybucyjnych. Tym razem, zajmiemy się tematem związanym z planowaniem centrów logistycznych, ruchów międzysklepowych, czy zarządzaniem poprzez alerty.

Czytaj więcej (1 min)