Dynamics xRM – Jedno rozwiązanie IT dla biznesu oraz umożliwiające zarządzanie relacjami

Dynamics xRM – Jedno rozwiązanie IT dla biznesu oraz umożliwiające zarządzanie relacjami

Data dodania: 25 kwietnia 2014
Kategoria: Artykuły Microsoft
Podziel się informacją:

Czym jest Dynamics xRM?

Dynamics xRM jest rozszerzeniem oprogramowania Microsoft Dynamics CRM, stworzonym w celu zarządzania wszystkimi typami relacji. Rozwiązanie jest wykorzystywane do integrowania oraz śledzenia wszystkich aspektów powiązanych, takich jak: sprzedaż, budżetowanie, prognozowanie, zarządzanie harmonogramami czy raportowanie.

Dzięki wykorzystaniu Dynamics xRM firma ma możliwość budowania aplikacji, nadbudowując i dostosowując do swoich potrzeb platformę Microsoft Dynamics CRM; Microsoft Dynamics CRM, oparty na platformie .NET, oferuje wiele niestandardowych funkcjonalności oraz daje możliwość konfigurowania aplikacji Microsoft tak, aby w efekcie zarządzać dowolnym typem relacji.

xRM stanowi strategiczne podejście w kontekście budowania jednolitego systemu IT. Pozwala zwiększać wydajność oraz rentowność przedsiębiorstwa poprzez łączenie procesów biznesowych z Microsoft Dynamics CRM. xRM wspiera organizację w rozwiązywaniu problemów, które mogą się pojawić.

Zalety Dynamics xRM:
Wdrożenie Dynamics xRM na bazie Microsoft Dynamics CRM ma kilka zalet, między innymi:
Stabilność: Microsoft Dynamics xRM charakteryzuje stabilność systemu CRM, na którym specjaliści IT mogą tworzyć aplikacje LOB,
Szybsze wdrożenia: rozszerzenia oprogramowania, zwiększające funkcjonalność platformy Microsoft Dynamics CRM, przez co firmy nie muszą budować aplikacji LOB od zera. Narzędzie współpracuje z innymi aplikacjami Microsoft (SharePoint, Exchange, Communications Server), co czyni rozwiązanie wygodnym i zrozumiałym dla użytkownika. Dzięki xRM integracja z innymi systemami jest także dużo prostsza, ponieważ poszczególne z nich mogą współpracować z innymi w czasie rzeczywistym, nieważne czy pobierają czy przesyłają między sobą dane,
Bezpieczeństwo: Dynamics CRM wykorzystuje Active Directory, pozwalając użytkownikom logować się do ich indywidualnych pulpitów, uzyskiwać dostęp do przesyłanych plików, sprawdzać ich służbową pocztę e-mail, przy wykorzystaniu dowolnej przeglądarki internetowej. Microsoft Dynamics CRM dostarcza dodatkowych funkcjonalności, związanych z bezpieczeństwem, takich jak na przykład: przydzielanie określnych typów uprawnień pracownikom (administrator ma możliwość ograniczenia dostępu do danych poufnych, połączeń SSL do transferowania danych danemu użytkownikowi czy ich grupie),
Integracja: Dynamics xRM łączy istniejący system z CRM (przy czym integracja jest natywna w przypadku Microsoft SharePoint czy pakietu Microsoft Office), umożliwiając pełniejsze wykorzystanie, zebranych na aktualnie wykorzystywanym systemie danych. Taka integracja stwarza znaczące usprawnienia w zakresie przepływów pracy, raportowania, modelowania danych oraz usług sieciowych,
Funkcjonalność: Interface użytkownika Microsoft Dynamics xRM jest znajomy dla każdego, kto kiedykolwiek korzystał z aplikacji Microsoft Office. Użytkownik może obsługiwać Dynamics xRM na kilka sposobów: poprzez dowolną przeglądarkę internetową, aplikację Microsoft Outlook lub z wykorzystaniem smartfona, co czyni rozwiązanie wysoce komfortowym w użytkowaniu,
Skalowalność: Rozwiązanie xRM, podobnie jak jego wewnętrzne aplikacje, mogą zostać dopasowane do potrzeb każdej organizacji, niezależnie od jej wielkości. W zależności od zmieniających się potrzeb biznesowych xRM mogą w przyszłości w każdym momencie dowolnie konfigurować analitycy biznesowi.

xRM pomaga zwiększać przewagę nad konkurencją

Na dzisiejszym rynku, firmy, które szybko i skutecznie odpowiadające na jego zmiany uzyskują niepodważalną przewagę. W tym celu rozwijane są rozwiązania IT, wspierające biznes na wielu różnych poziomach.

Podczas, gdy budżety na informatyzację są często zmniejszane, implementacja platformy Dynamics xRM to nie tylko ograniczenie kosztu wdrożenia, ale także zwiększenie kompleksowości usługi w zestawieniu z tworzonymi na zamówienie systemami. Przewagi xRM to między innymi: zintegrowany zestaw aplikacji serwerowych czy bazodanowych oraz narzędzi deweloperskich. Te funkcjonalności oraz elastyczność systemu (możliwość bieżącego dopasowywania do potrzeb organizacji) mogą pomóc znacząco zwiększać gotowość do budowania przewagi konkurencyjnej.

xRM to wszechstronne narzędzie do zarządzenia dowolnymi zadaniami biznesowymi, wymagającymi monitorowania jak relacje z klientami, zarządzanie budżetami marketingowymi czy procesami lead generation. Dzięki wielu zintegrowanym funkcjonalnościom, przyjaznemu dla użytkownika interfejsowi, rozwiązanie xRM wbudowane w platformę Microsoft Dynamics CRM, jest praktycznym, wydajnym narzędziem, wspierającym rozwój biznesu.