Kokpity menedżerskie
Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) pozwala szybciej reagować na zdarzenia, wspierając podejmowanie trafnych decyzji. Kokpity dostarczają użytkownikom informację przefiltrowaną i spersonalizowaną w kontekście ich tożsamości, funkcji lub roli (przy zachowaniu reguł bezpieczeństwa). W zależności od potrzeb i roli pozwalają mierzyć, analizować i oceniać wyniki jednostek biznesowych, działów czy pracowników. Dobrze zdefiniowany system mierników wspomaga organizację w osiąganiu celów długookresowych. Opracowanie zestawu kluczowych wskaźników pozwala szybko reagować na niekorzystne tendencje w otoczeniu oraz wewnątrz organizacji.
Value Based Design – najlepsze praktyki w zakresie projektowania dashboardów
Bogaty, interaktywny interfejs użytkownika sprawia, że prezentacja danych jest intuicyjna, właściwa i łatwa do interpretacji. Ponadto, alerty i zaawansowana nawigacja kierowana, pozwalają użytkownikom na lepsze zrozumienie informacji i podjęcie adekwatnego do sytuacji działania. Dzięki temu odbiorcy raportów zawsze są naprowadzani na właściwe i efektywne decyzje biznesowe znacznie poprawiające wydajność przedsiębiorstwa lub instytucji.
Cogit od ponad 30 lat wspiera swoich klientów w zakresie doradztwa i wdrażania rozwiązań Business Intelligence. Dysponujemy w tym zakresie wiedzą, praktyką i referencjami pozwalającą na dobór i wdrożenie rozwiązań czołowych producentów rozwiązań tej klasy.
Jeśli potrzebujesz więcej informacji na kokpitów menedżerskich skontaktuj się z nami drogą mailową info@cogit.pl lub zadzwoń pod numer telefonu +48 22 496 60 00.
Materiały dodatkowe

Od Excela do Power BI. Co warto wiedzieć zanim zaczniesz!
Czy dla każdego Power BI to dobre rozwiązanie? Z jakimi problemami możemy się zmierzyć, gdy będziemy chcieli nim zastąpić Excela i czy to w ogóle możliwe? Zapraszamy na webinarium, podczas którego podzielimy się z Państwem naszymi doświadczeniami z wdrożeń Business Intelligence. Opowiemy o wadach oraz zaletach stosowania różnych narzędzi, zarówno z punktu widzenia użytkownika biznesowego, jak i całej organizacji.
Czytaj więcej (2 min)
CFO Strategy & Innovation Summit
Już 20 października 2022 odbędzie się kolejna V edycja CFO Strategy & Innovation Summit organizowana przez The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA) oraz Rzeczpospolitą. Tematem przewodnim wydarzenia będzie tworzenie wartości dla zapewnienia zrównoważonej przyszłości. Podczas spotkania będzie można wysłuchać wielu prelegentów i panelistów z Polski i zagranicy, reprezentujących świat finansów. Wśród prelegentów także nasz […]
Czytaj więcej (1 min)
Co dalej z systemami BI?
O wyzwaniach, kierunkach rozwoju i perspektywach na przyszłość. Jakie są największe wyzwania dla klasycznych systemów BI oraz w jakim kierunku rozwija się oprogramowanie, aby jego twórcy mogli jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników? Artykuł odpowiada na powyższe pytanie bazując na doświadczeniach w pracy z systemami IBM, takimi jak: IBM Planning Analytics, IBM Cognos Analytics oraz IBM Cognos Controller.
Czytaj więcej (8 min)
Działać szybciej, robić więcej i pewniej wybiegać w przyszłość…
Rozmowa z Natalią Pawlak o tym, jakie są wyzwania dla klasycznych systemów BI oraz w jakim kierunku rozwija się oprogramowanie, aby jak najlepiej sprostać oczekiwaniom użytkowników – wszystko na przykładzie systemów IBM: IBM Planning Analytics, IBM Cognos Analytics oraz IBM Cognos Controller.
Czytaj więcej (9 min)
Jak można wykorzystać zaawansowane systemy analityczne? Najlepsze praktyki z bankowości
W jakim kierunku rozwijają się systemy Business Intelligence? W jaki sposób je wykorzystać, aby osiągnąć największe możliwości w zakresie diagnozowania sytuacji i wsparcia decyzji biznesowych? W niniejszym artykule zaprezentowane zostały przykłady wykorzystania systemów analitycznych w bankowości zebrane na podstawie doświadczeń firmy Cogit z wielu wdrożeń w Europie.
Czytaj więcej (9 min)
Czy analizy self-service to dobry pomysł dla biznesu?
Choć każda firma jest wyjątkowa, to jednak podobieństwa między organizacjami są oczywiste, a co za tym idzie, podobne mogą być także potrzeby analityczne i raportowe. Czasami nie warto robić rzeczy od początku, a wykorzystać gotowe rozwiązania, które bazują na najlepszych praktykach z innych firm.
Czytaj więcej (8 min)