Nasze wartości
Rzetelność i pewność
Mierzymy siły na zamiary, nie obiecujemy czegoś, czego nie da się zrealizować. Stale podnosimy jakość świadczonych usług. Testujemy nowe rozwiązania i udoskonalamy już istniejące. W myśl zasady „Kto stoi w miejscu, ten się cofa”, nieustannie doskonalimy nasze produkty i podnosimy kompetencje. Setki godzin szkoleniowych, tysiące konsultacji z klientami i stały kontakt z partnerami – wszystko po to, aby proponowane naszym klientom i pracownikom rozwiązania były efektywne biznesowo. Koncentrujemy się wyłącznie na niezawodnych rozwiązaniach – mamy pełną świadomość, że system informatyczny stanowi wartość jedynie po dobrym wdrożeniu i przy efektywnym wykorzystaniu.
Doświadczenie i ukierunkowanie na ciągły rozwój
Nasi klienci najbardziej cenią jakość świadczonych usług i efektywność biznesową naszych rozwiązań. Posiadamy wieloletnie doświadczenie, które wykorzystujemy w codziennej pracy. Nasi konsultanci są postrzegani przez klientów jako zespół zaufanych specjalistów. Chętnie dzielimy się wiedzą ze współpracownikami, pomagając im rozwijać kompetencje. Rozwój pracowników jest dla nas szczególnie istotny. Dlatego szkolimy się i wspieramy na każdym kroku, bo przecież wszyscy gramy do jednej bramki.
Otwartość i wzajemny szacunek
Największą wartość naszej firmy stanowią nasi pracownicy i współpracownicy. Imponujący staż pracy naszych konsultantów potwierdza, że jest im u nas dobrze. Wychodzimy z założenia, że nie ma głupich pytań – lepiej pytać, niż błądzić. Uczymy się od siebie i wspólnie pracujemy na sukces wielu projektów. Partnerskie relacje w zespole, szczerość i otwartość na różne punkty widzenia sprawiły, że jesteśmy firmą, w której nie tylko chce się zdobywać doświadczenie, ale też przebywać i pracować.
Wiarygodność
Zawsze dotrzymujemy słowa. Na przestrzeni lat wypracowaliśmy zasady, które obowiązują wszystkich, niezależnie od stażu pracy czy stanowiska. Wszystko po to, aby było nam ze sobą dobrze – bo przecież spędzamy wspólnie ogrom czasu.
Tak pracujemy
Nasza cogitowa codzienność to czas, który spędzamy w nowoczesnym biurze w centrum Warszawy, ale też coraz częściej na home office, czy też na projektach u klientów. Jesteśmy w pełni elastyczni, bo przekonaliśmy się, że liczy się efekt końcowy i wykonanie zadania. Mamy wypracowane sprawdzone formy kontaktu, dzielimy się postępami prac w zespołach i dyskutujemy na bieżąco wszystkie problemy. Przy dobrej organizacji pracy nie ma rzeczy niemożliwych.
Aby być w stanie lepiej odpowiadać na potrzeby naszych klientów stale podnosimy swoje kompetencje. Regularnie bierzemy udział w szkoleniach zewnętrznych, jak również sami organizujemy je dla naszych pracowników. Z drugiej strony, często występujemy jako eksperci na eventach branżowych i konferencjach. Udzielamy wywiadów i komentarzy. Publikujemy artykuły branżowe i informujemy o naszych osiągnięciach. Stale pozostajemy w kontakcie z klientami, dostarczając im wartość dodaną w postaci regularnie organizowanych webinariów na szczególnie interesujące tematy, m.in. w zakresie możliwości wykorzystania naszych rozwiązań oparte na konkretnych przykładach, nowych funkcjonalności w systemach itp.



After hours
Praca to nie wszystko! Choć na co dzień skutecznie oddzielamy życie zawodowe od prywatnego to lubimy się czasem spotkać i miło spędzić czas. Podczas wyjazdów integracyjnych, imprez oraz wyjść firmowych stawiamy przede wszystkim na integrację i dobrą zabawę. To dla nas doskonała okazja, żeby spędzić wspólny czas w luźnej, koleżeńskiej atmosferze, zjeść wspólny posiłek i porozmawiać o rzeczach niekoniecznie związanych z pracą. Bo przecież zgrany zespół to efektywny zespół!





