Systemy CRM w Codec

Systemy CRM w Codec

Data dodania: 4 marca 2011
Kategoria: Informacje
Podziel się informacją:

Codec rozszerza ofertę systemów dla przedsiębiorstw o rozwiązania CRM. Projekt jest rozwijany w ramach współpracy z Infor i będzie początkowo obejmował system Epiphany oraz Microsoft Dymamics CRM.

Microsoft Dynamics CRM to najnowszej generacji rozwiązanie. Produkt stanowi jedno środowisko programistyczne dla konfiguracji w chmurze (on-demand) lub w infrastrukturze klienta (on-premise). Światowa premiera nowej wersji rozpoczyna się wprowadzeniem na rynek wersji Microsoft Dynamics CRM Online, która w opcji ‘on-premise’ pojawi się pod nazwą Microsoft Dynamics CRM 2011.

Dzięki pojedynczej bazie kodu typu multi-tenant dla chmury i modelu on-premise, Microsoft Dynamics CRM 2011 propaguje ideę The Power of Productivity wśród organizacji specjalizujących się w sprzedaży, serwisie i marketingu na całym świecie.

Microsoft Dynamics CRM 2011 zapewnia klientom i partnerom szeroki zakres funkcjonalności, w tym konfigurowalność point-and-click, skalowalność oraz łatwą integrację z istniejącymi już w firmie aplikacjami i bazami danych. System poprzez udostępnienie zintegrowanych narzędzi, dedykowany jest firmom o każdej wielkości, ponieważ skupia ściśle określone wartości i cechy.

Microsoft Dynamics CRM 2011 jest:

  • Dostępny – poprzez integrację z rozwiązaniem Microsoft Outlook nowej generacji gwarantuje znajomą i intuicyjną obsługę systemu. Możliwości dostępu poprzez przeglądarkę internetową oraz dostęp mobilny, pozwalają na dopasowanie funkcji do roli pracownika w organizacji, czy też funkcje służące do zaawansowanej personalizacji użytkowników umożliwiają im szybkie zapoznanie się ze środowiskiem działania aplikacji oraz łatwy dostęp do informacji, których potrzebują.
  • Inteligentny – poprzez intuicyjne okna dialogowe procesów, narzędzia analityczne do zarządzania wydajnością i celami oraz pulpity w czasie rzeczywistym, dostarczają najbardziej aktualne i strategiczne informacje ekspertom ds. sprzedaży, serwisu i marketingu w celu zwiększenia efektywności realizowanych działań.
  • Elastyczny – poprzez elastyczne wdrożenia w chmurze, integrację z Windows Azure, możliwości Microsoft SharePoint i nowego Microsoft Dynamics Marketplace, pozwalają klientom i partnerom na konfigurację i dostosowanie systemu Microsoft Dynamics CRM do swoich określonych potrzeb biznesowych.

Rozwiązanie umożliwia klientom szybkie wyszukiwanie i stosowanie specjalistycznych aplikacji oraz rozszerzeń rozwiązań firmy Microsoft i jej partnerów, aby pomóc im przyspieszać implementacje systemów CRM i ERP.

Codec jako Złoty Partner Microsoft i wiodący integrator systemów posiada umiejętności i doświadczenie w integracji tego narzędzia w zgodzie ze środowiskiem aplikacji.