Customer Success Manager

Kariera

Customer Success Manager

Podstawowym Twoim zadaniem będzie wsparcie procesów onboardingu nowych klientów oraz długoterminowe utrzymanie relacji z klientami

Poszukujemy osoby, która:

  • zaplanuje i zaimplementuje udany proces onboardingu nowych klientów,
  • zrealizuje konfigurację systemu zgodnie z wymaganiami klienta,
  • będzie odpowiedzialna za realizację uzgodnionej umowy o gwarantowanym poziomie usług
    i doradzać klientowi proaktywnie rozwiązując jego problemy,
  • we współpracy z klientami będzie odpowiedzialna za długoterminowe utrzymanie, satysfakcję i sukces klienta.

Umiejętności:

  • dobra komunikacja i umiejętności interpersonalne w połączeniu z umiejętnością radzenia sobie z przypadkami eskalacji za pomocą dyplomacji,
  • odpowiednie doświadczenie w roli skierowanej do klienta: zarządzanie wdrożeniem / onboardingiem, zarządzanie relacjami z klientami / usługami, zarządzanie projektami lub Customer Success (najlepiej doświadczenie w B2B; SaaS/ Sektor oprogramowania),
  • umiejętności zarządzania projektami z silną mentalnością praktyczną,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień technicznych związanych z usługami SaaS lub tworzeniem stron www,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego,
  • wymagane wykształcenie: tytuł licencjata lub równoważny poziom wykształcenia.

Na stanowisku Customer Success Manager będziesz uczestniczyć w procesie wdrażania nowych klientów, bieżącej komunikacji i utrzymywaniem relacji z nastawieniem na satysfakcję klienta.

Poza atrakcyjnym, dopasowanym do Twojego doświadczenia wynagrodzeniem, możemy Ci zaoferować pracę w przyjaznym i otwartym zespole, firmowe aktywności sportowo-rekreacyjne i przede wszystkim ciekawą pracę, w której możesz rozszerzać i doskonalić swoje umiejętności nie popadając w rutynę!

Czekamy na Ciebie, prześlij nam swoje CV na adres rekrutacja@cogit.pl z tematem wiadomości: Customer Success Manager.